بهترین ها

ساخت وبلاگ

آناهید خزیر: ارزش کار بیهقی در این است که از حقیقت، فراحقیقتی شگفت‌آور آفریده است، اگرچه تا حدی که در توان‌اش بوده از حقیقت و بیان واقعیت دور نشده است، در این هنرنمایی همچون شاعری عمل کرده است که با تن‌پوش کلمات به دریافت خود از لحظه‌های گذرا جاودانگی می‌بخشد. بیهقی با به کار گرفتن تخیل در دنیای تاریخ‌نگاری و به کار گرفتن عناصر داستانی و نقل رخداد‌ها مرز خیالی بین تاریخ و ادبیات را به طور کامل در هم شکست.


تاریخ بیهقی گزارش دوگانگی درون انسان است
قدمعلی سرامی در ابتدای سخنانش گفت: «تاریخ بیهقی» پیش از هر چیز گنج‌نامه و رنج‌نامه‌ی بشریت است، با بیان واقعیاتی متعلق به قرن پنجم هجری. بیهقی به زیبایی توانسته است پلشتی ریشه کرده در روان ما انسان‌ها، همراه با پاکی روان ما را بیان کند. «تاریخ بیهقی» گزارش دوگانگی درون انسان است و  بازگو کننده‌ی ستمکاری و ستم‌پذیری ما آدم‌هاست. واقعیات تاریخی نیز ما را به همین نتیجه می‌رساند اما تا با قصه درنیامیزد، این توانش او به حد کمال نمی‌رسد. قصه‌ها، واقعیات مندرج در حوادث تاریخ را دچار استحاله می‌کنند و به حقیقت می‌رسانند. تاریخ مجموعه‌ای از وقایعی است که در محیط و جامعه‌ای، در روزگاری طولانی یا کوتاه، رخ می‌دهد و دانستنی‌هایی را منتقل می‌کند اما به اندازه‌ی قصه به کمک ما نمی‌آید. قصه‌های که از گذشتگان به جا مانده، تجارب بزرگ بشرند. ضرب‌المثل‌های ادبیات ما نیز برای این پدید آمده‌اند تا تکثر رویداد‌ها را از صورت امری که پیش آمده، به صورت امری که ممکن است پیش بیایید، تبدیل کند. قصه‌ها و داستان‌ها پرده از روی چشم ما برمی‌دارند.
در تاریخ بیهقی ستیزه بر سر قدرت شکل می‌گیرد
وقتی داستان «رستم و سهراب» را می‌خوانید اثرگذاری آن چنان است که یک‌باره متوجه می‌شوید که جهان، پدری فرزندخوار است. متوجه می‌شوید که جهان پهلوان صورت و نمونه‌ای از کل هستی است و سهراب نمونه‌ای دیگری است که به دست انسانی دیگر از بین می‌رود. در «تاریخ بیهقی» می‌بینیم که چگونه ستیزه بر سر قدرت شکل می‌گیرد. یاران پدر با یاران پسر درگیر می‌شوند و انبوهی از آدم‌ها به طرفداری این و آن به جان هم می‌افتند. در حماسه هم همین گونه است. سیاوش کشته می‌شود، در حالی که نیمی از تبار او تورانی است اما هنگامی که قدرت به میان می‌آید، خویشاوندی و خون از میان می‌رود. باز در حماسه می‌بینیم که چگونه گودرز خون پیران را می‌خورد. بدین گونه نمایشی از اقتدار خود را نشان می‌دهد. در «تاریخ بیهقی» هم به یکی از زیبا‌ترین داستان‌های ژرف گذشته برمی‌خوریم: «داستان بر دار کردن حسنک». مردی که مظلوم واقع شده است. مردمی را هم می‌بینیم که برای تماشای اعدام او آمده‌اند. انگاری آدم‌ها لذت می‌برند از اینکه می‌بینند همنوعشان را بر دار می‌کشند. «دار» یعنی «درخت». ما ایرانی‌ها باور داریم که تبار ما از درخت ریواس است اما از همین درخت استفاده می‌کنیم تا همنوع‌هایمان را بکشیم اما آدمی ذاتی مرگ ستیز دارد. کوشش ما در جستجوی گیاه جاودانگی اگر در عالم فیزیک به هیچ جا نرسیده، در جهان متافیزیک به آنجا رسیده که باور کنیم جان و روان ما پس از مرگ می‌ماند. آنقدر با مرگ ستیز داریم که وقتی هم می‌میریم، اعتقاد پیدا می‌کنیم که اصل ما نامیراست. همه‌ی این‌ها محصول مرگ ستیزی انسان است.


بقیه در ادامه مطلب...




آناهید خزیر: ارزش کار بیهقی در این است که از حقیقت، فراحقیقتی شگفت‌آور آفریده است، اگرچه تا حدی که در توان‌اش بوده از حقیقت و بیان واقعیت دور نشده است، در این هنرنمایی همچون شاعری عمل کرده است که با تن‌پوش کلمات به دریافت خود از لحظه‌های گذرا جاودانگی می‌بخشد. بیهقی با به کار گرفتن تخیل در دنیای تاریخ‌نگاری و به کار گرفتن عناصر داستانی و نقل رخداد‌ها مرز خیالی بین تاریخ و ادبیات را به طور کامل در هم شکست.


تاریخ بیهقی گزارش دوگانگی درون انسان است
قدمعلی سرامی در ابتدای سخنانش گفت: «تاریخ بیهقی» پیش از هر چیز گنج‌نامه و رنج‌نامه‌ی بشریت است، با بیان واقعیاتی متعلق به قرن پنجم هجری. بیهقی به زیبایی توانسته است پلشتی ریشه کرده در روان ما انسان‌ها، همراه با پاکی روان ما را بیان کند. «تاریخ بیهقی» گزارش دوگانگی درون انسان است و  بازگو کننده‌ی ستمکاری و ستم‌پذیری ما آدم‌هاست. واقعیات تاریخی نیز ما را به همین نتیجه می‌رساند اما تا با قصه درنیامیزد، این توانش او به حد کمال نمی‌رسد. قصه‌ها، واقعیات مندرج در حوادث تاریخ را دچار استحاله می‌کنند و به حقیقت می‌رسانند. تاریخ مجموعه‌ای از وقایعی است که در محیط و جامعه‌ای، در روزگاری طولانی یا کوتاه، رخ می‌دهد و دانستنی‌هایی را منتقل می‌کند اما به اندازه‌ی قصه به کمک ما نمی‌آید. قصه‌های که از گذشتگان به جا مانده، تجارب بزرگ بشرند. ضرب‌المثل‌های ادبیات ما نیز برای این پدید آمده‌اند تا تکثر رویداد‌ها را از صورت امری که پیش آمده، به صورت امری که ممکن است پیش بیایید، تبدیل کند. قصه‌ها و داستان‌ها پرده از روی چشم ما برمی‌دارند.
در تاریخ بیهقی ستیزه بر سر قدرت شکل می‌گیرد
وقتی داستان «رستم و سهراب» را می‌خوانید اثرگذاری آن چنان است که یک‌باره متوجه می‌شوید که جهان، پدری فرزندخوار است. متوجه می‌شوید که جهان پهلوان صورت و نمونه‌ای از کل هستی است و سهراب نمونه‌ای دیگری است که به دست انسانی دیگر از بین می‌رود. در «تاریخ بیهقی» می‌بینیم که چگونه ستیزه بر سر قدرت شکل می‌گیرد. یاران پدر با یاران پسر درگیر می‌شوند و انبوهی از آدم‌ها به طرفداری این و آن به جان هم می‌افتند. در حماسه هم همین گونه است. سیاوش کشته می‌شود، در حالی که نیمی از تبار او تورانی است اما هنگامی که قدرت به میان می‌آید، خویشاوندی و خون از میان می‌رود. باز در حماسه می‌بینیم که چگونه گودرز خون پیران را می‌خورد. بدین گونه نمایشی از اقتدار خود را نشان می‌دهد. در «تاریخ بیهقی» هم به یکی از زیبا‌ترین داستان‌های ژرف گذشته برمی‌خوریم: «داستان بر دار کردن حسنک». مردی که مظلوم واقع شده است. مردمی را هم می‌بینیم که برای تماشای اعدام او آمده‌اند. انگاری آدم‌ها لذت می‌برند از اینکه می‌بینند همنوعشان را بر دار می‌کشند. «دار» یعنی «درخت». ما ایرانی‌ها باور داریم که تبار ما از درخت ریواس است اما از همین درخت استفاده می‌کنیم تا همنوع‌هایمان را بکشیم اما آدمی ذاتی مرگ ستیز دارد. کوشش ما در جستجوی گیاه جاودانگی اگر در عالم فیزیک به هیچ جا نرسیده، در جهان متافیزیک به آنجا رسیده که باور کنیم جان و روان ما پس از مرگ می‌ماند. آنقدر با مرگ ستیز داریم که وقتی هم می‌میریم، اعتقاد پیدا می‌کنیم که اصل ما نامیراست. همه‌ی این‌ها محصول مرگ ستیزی انسان است.


گزارش بیهقی از بر دار کردن حسنک، جسورانه استبه هر حال، در آن داستان، حسنک در جواب بی‌شرمی‌های بوسهل زوزنی که او را متهم به قرمطی بودن می‌کرد، پاسخ می‌دهد: «اگر امروز اجل رسیده است، از خود باز نتوان داشت که بر دار کشند یا جز دار.» بدین گونه است که جایگاه حسنک را در می‌یابیم. آنگاه این مرد چنین ادامه می‌دهد: «این خواجه بوسهل که مرا این می‌گوید، مرا شعر گفته است و بر در سرای من ایستاده است اما حدیث قرمطی به از این باید که او را بازداشتند بدین تهمت، نه مرا و این معروف است. من چنین چیز‌ها ندانم». مورخ ما، بیهقی، ماجرای بر دار کشیدن او را با چنان دردی گزارش می‌کند که نمی‌توان او را متهم به طرفداری از حکومت وقت کرد. گزارش او از این ماجرا یکی از جسورانه‌ترین گزارش‌ها در تاریخ بشر است. به‌درستی که «تاریخ بیهقی» هم تاریخ است و هم داستان. تاریخ است، چون واقع شده و داستان است، چون به گونه‌ای گزارش شده که داستان را گزارش می‌کنند. انگار بیهقی از این ماجرا فیلم گرفته است.
بیهقی از کشته شدن حسنک آزرده است. وقتی داستان به این‌جا می‌رسد ما حقیقتی را در آن می‌یابیم: قدرت، شمشیری دو کاره است. هم می‌تواند خدمتگزار باشد و هم نابود کننده. بیهقی با همه‌ی بیعتی که با دستگاه غزنوی کرده بود و با اینکه زشت‌ترین رفتار شاهان غزنوی را توجیه می‌کند، در برابر چنین واقعه‌ای توان توجیه کردن از او گرفته می‌شود. بیهقی گزارش واقعیات می‌کند اما در گزارش واقعیات نمی‌ماند. به کمک داستان، به این اتفاقات «عامیت» می‌دهد. به ما می‌فهماند که حسنک یکی دو تا نیست. ما، قبل از حسنک، منصور حلاج را داریم که گزارش کشته شدن او در «تذکره الاولیاء» آمده است. بعد‌ها عین‌القضات و سهروردی و داراشکوه را داریم که همین گونه کشته شدند.

بیهقی قصه را به معنای تاریخ و سرگذشت می‌آورد
داستان، از هر نوع آن، مرتبه‌ی هنری دارد. بیهقی با بردن واقعه‌های تاریخی به داستان، گزارش‌های گوناگونی از واقعیت را در یک مدل شکل می‌دهد. او برای آنکه تاریخ را به هنر تبدیل کند، از قصه استفاده می‌کند. در تمام کتاب‌های آسمانی هم قصه وسیله‌ای برای تبلیغ است. شعر و قصه نظر به امر کلی دارد. همین است که از نظر ارسطو شعر و قصه بر‌تر از تاریخ است. بخشی از داستان فرهنگ ملت‌های جهان همین درگیری‌ها و جنگ‌هاست. ما آدم‌ها با آنکه به زبان حکمت می‌گوییم که صلح بهتر از جنگ است اما تاریخ را که نگاه می‌کنیم، جنگ‌های خانمانسوزی را می‌بینیم. به هر روی، بزرگ‌ترین کارکرد قصه در «تاریخ بیهقی» تبدیل کردن وقایع جزیی وابسته به زمان و مکان خاص، به کلیات بی‌زمان و بی‌مکان است.
بیش از بیست قصه مورد استفاده‌ی بیهقی قرار گرفته که همه هم ارزش تاریخی دارند. آوردن داستان، پیش و پس از نقل‌های تاریخی، استحاله‌ی احساس و ادراک و اندیشه است. این روندی است که بیهقی را وامی‌دارد به اینکه هر از گاهی داستانی را بیاورد و کار خودش را از جزییات به کلیات تبدیل کند. در نگاه بیهقی، میان قصه و تاریخ تفاوت ماهوی نیست. از تاریخ به قصه، و از قصه به تاریخ نقل مکان می‌کند. برای همین است که بیهقی قصه را به معنای تاریخ و سرگذشت می‌آورد.


بیهقی و آگاهی او از شاهنامه‌ی فردوسی
درباره‌ی بیهقی این نیز گفتنی است که او کتابش را در قرن پنجم هجری قمری نوشته است، دهه‌ها از دربار غزنویان مستمری می‌گرفت. بی‌گمان شاهنامه‌ی فردوسی را دیده است. اگر هم همه‌ی آن را نخوانده باشد، داستان‌هایی از آن را خوانده است. او اشاراتی به بعضی از قصه‌های شاهنامه دارد اما شگفت است که در سرتاسر این کتاب نامی از فردوسی نمی‌آورد و یکبار هم واژه‌ی شاهنامه را به‌کار نمی‌برد. چرا؟ برای اینکه بیهقی در دربار غزنوی می‌زیست و شاهنامه مورد پذیرش دربار محمود نبود. اگر از شاهنامه استفاده می‌کرد معنایش تمرد بود. او حتی از دقیقی هم نام می‌برد و قطعه‌ای از او را نقل می‌کند. این نیز نشانه‌ی دیگری است که اگر می‌خواست می‌توانست از شاهنامه یاد کند اما معلوم است که شاهنامه موافق دربار غزنوی نبوده است. کوشش شاعران دربار غزنوی این بود که بگویند فردوسی شاعر قابلی نبوده است.

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آقا ناصر naser74 بازدید : 208 تاريخ : پنجشنبه 28 آذر 1392 ساعت: 17:43


آی شهدا

شما با معبود خود چه گفتید که آسمانی شدید

شما در خلوتهای شبانه خود چه کردید که اینگونه پرواز را آموختید

دستم را بگیرید و مرا از این ظلمت کده رهایی بخشید


مناجات عاشقان با معبود

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آقا ناصر naser74 بازدید : 191 تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1392 ساعت: 19:31

مرد یعنی این



عکس های جالب ایرانی (30 عکس)

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آقا ناصر naser74 بازدید : 214 تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1392 ساعت: 18:41


من حرفی برای گفتن ندارم شما چی



http://up.sms30ti.ir/up/zarsms/pic/1/zaye_www_sms30ti_ir.gif


بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آقا ناصر naser74 بازدید : 210 تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1392 ساعت: 18:39

بانوی محجبه ای در یکی از سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای در فرانسه خرید می‌کرد؛ خریدش که تموم شد برای پرداخت رفت پشت صندوق. صندق‌دار یک خانم بی‌حجاب و اصالتاً عرب بود.

صندوق‌دار نگاهی از روی تمسخر بهش انداخت و همینطور که داشت بارکد اجناس را می‌گرفت اجناس او را با حالتی متکبرانه به گوشه میز می‌انداخت.

اما خانم باحجاب ما که روبنده بر چهره داشت خونسرد بود و چیزی نمی‌گفت و این باعث می‌شد صندوقدار بیشتر عصبانی بشه ! بالاخره صندوق‌دار طاقت نیاورد و گفت:

«ما اینجا توی فرانسه خودمون هزار تا مشکل و بحران داریم این نقابی که تو روی صورتت داری یکی از همین مشکلاته که عاملش تو و امثال تو هستید! ما اینجا اومدیم برای زندگی و کار نه برای به نمایش گذاشتن دین و تاریخ! اگه می‌خوای دینت رو نمایش بدی یا روبنده به صورت بزنی برو به کشور خودت و هر جور می‌خوای زندگی کن!»


خانم محجبه اجناسی رو که خریده بود توی نایلون گذاشت ، نگاهی به صندوقدار کرد…

روبنده را از چهره برداشت و در پاسخ خانم صندوق‌دار که از دیدن چهرهٔ اروپایی و چشمان رنگین او جا خورده بود گفت:

«من جد اندر جد فرانسوی هستم…این دین من است . اینجا وطنم… شما دینتون را فروختید و ما خریدیم.

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آقا ناصر naser74 بازدید : 208 تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1392 ساعت: 18:30

.

نــمـــــاز : بهترین فیلتر شکن دنیا که خود خدا هم زیر این فیلتر شکن را امضا و مهر

کرده خصوصیت مهم این فیلتر شکن این است که مانع میشود انسان با گناه کردن

فیلترهایی بین خود و خدا ایجاد کند … اگر باور ندارید این آیه را بخوانید


” ان الصلاه تنهی عن فحشا و المنکر عنکبوت/۴۴ “


بدرستیکه نماز انسان را از فساد و فحشاء دور میکند


******


 

قــــــرآن ،  همانند ندارد همه کسانی که متخصص هستند و به جایی رسیده اند از

این فیلتر شکن بی بدیل استفاده می کنند راه قطعی آرامش پیدا کردن با این فیلتر

 شکن است برای استفاده از این فیلتر شکن آن را بخوانید و بفهمید و به آن عمل

 کنید.
أَلَا بِذِکْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ
آگاه باشید، تنها با یاد خدا دلها آرامش می‌یابد
******
 

محبت اهل بیت : متاسفانه این نوع فیلتر شکن ها همه جای دنیا پخش نشده اند و

به گفته ی صاحبانشان (ائمه ع) استفاده از آن ها برای کسانی مفید است که واقعا

به اهلبیت اعتقاد داشته و پیرو آنها باشندخوشبختانه این ورژن و مورد قبلی در ایران

گسترش فراوانی دارد


امام صادق علیه السّلام، فرمودند:


کسى که خداوند خیر را براى او اراده کرده باشد در قلبش محبّت امام حسین


علیه السلام را قرار داده و در دلش محبت زیارت آن جناب را می ‏اندازد


و کسى که خداوند سوء و بدى را برایش بخواهد در قلبش بغض امام حسین علیه

السلام قرار داده و در دلش بغض زیارت آن حضرت را می ‏اندازد.


(وسائل الشیعة  ج‏14 ص496)


******
 
ذکر: از این فیلتر شکن در همه جا میشود استفاده کرد و تاثیر زیادی در از بین رفتن

فیلترهایی دارد که در طول روز با گناه کردن ایجاد میشود
 امیرالمومنین (ع) : نگاه حرام تیری از   تیرهای شیطان است که بر قلب انسان می

 نشیند
ذکر استغفار و ذکر پرفضیلت صلوات ازجمله این فیلترشکن هاست
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
     اخطار اخطار اخطار !!!

در مورد این نوع از فیلتر شکن ها باید بگوییم نسخه های تقلبی زیادی وجود دارد


مواظب باشید.


متاسفانه افراد سودجو تحت عنوان عرفان های نوظهور از این مورد سوءاستفاده

میکنند


دلیل فیلتر شدن !!! : وقتی انسان گناه میکند به دلیل غفلت از پروردگار به ازاء هر


گناه یک قدم از خدا دور میشود


این گناهان بر چشمان ؛ گوش ها و قلب ما  پرده انداخته و ما را فیلتر میکنند و اما 


اگر کسی دچار این گناهان شد اگر به یکی از این فیلتر شکن ها مجهز شود


  انشا الله … به راه مستقیم هدایت می شود.وعاقبت بخیر خواهد شد


یادمان باشد که بعد از این زنگ تفریح حساب داریم


ان الله سریع الحساب


بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آقا ناصر naser74 بازدید : 203 تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1392 ساعت: 18:28




برای مشاهده پست به ادامه مطلب بروید...







اختراع الکترودی برای باتری ها، که خود به خود ترمیم می شوند یکی از فناوری های جدید این روزهای دنیای علم است که می تواند تحول بزرگی در دنیای وسایلی که از باتری ها استفاده می کنند به وجود آورد.
محققان دانشگاه استنفورد با استفاده از میکرو ذرات سیلیکون الکترود های خود ترمیم شونده ای را تولید کرده اند که به طور گسترده در صنعت نیمه رساناها و پیل های خورشیدی استفاده می شوند. راز پشت این ابتکار در یک پلیمر کشسان نهفته است که این الکترود را می پوشاند، آن را متصل به هم نگه می دارد و به طور خود به خود ترک های ریزی که در طول عملکرد باتری ایجاد می شوند، ترمیم می کند.
"یی کویی" استادیار دانشگاه استفورد و یکی از مجریان این پروژه گفت : این الکترودها حدود 100 چرخه شارژ شدگی- تخلیه شارژ را تحمل می کنند بدون آنکه ظرفیت ذخیره سازی انرژی چشمگیری را از دست بدهند.  این درحالی است که هنوز تا هدف 500 چرخه برای تلفن همراه و سه هزار چرخه برای خودروی برقی راه مانده است. اما این امید وجود دارد و داده های ما حاکی است که این امر شدنی و عملی است.

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آقا ناصر naser74 بازدید : 215 تاريخ : جمعه 8 آذر 1392 ساعت: 12:55

نرم افزار چت پر طرفدار روز wechat java که برای نسل قدیمی سیستم عامل جاوا امروز در این پست قرار دادیم شما با نصب این نرم افزار جاوا می توانید با دوستان خود به رایگان صحبت کنید و می توانید از امکانات پیغام صوتی و تصویری آن تنها با اتصال به اینترنت بهره ببرید wechat java با داشتن چت روم های مختلف و پیدا کردن دوستای وی چت خود از طریق سرچ ای دی و نیز از کانتکت گوشی خود آنها را به یک مکالمه دعوت کنید.

برخی از ویژگی های مسنجر WeChat جاوا:
امکان چت با دوستان به صورت صوتی
برقراری چت های تصویری
امکان چت به صورت گروهی
دارا بودن شکلک های جالب و جذاب
به اشتراک گذاری تصاویر و فایل ها با دوستان
دانلود نرم افزار وی چت برای جاوا wechat java




دانلود در ادامه مطلب...


نرم افزار چت پر طرفدار روز wechat java که برای نسل قدیمی سیستم عامل جاوا امروز در این پست قرار دادیم شما با نصب این نرم افزار جاوا می توانید با دوستان خود به رایگان صحبت کنید و می توانید از امکانات پیغام صوتی و تصویری آن تنها با اتصال به اینترنت بهره ببرید wechat java با داشتن چت روم های مختلف و پیدا کردن دوستای وی چت خود از طریق سرچ ای دی و نیز از کانتکت گوشی خود آنها را به یک مکالمه دعوت کنید.

برخی از ویژگی های مسنجر WeChat جاوا:
امکان چت با دوستان به صورت صوتی
برقراری چت های تصویری
امکان چت به صورت گروهی
دارا بودن شکلک های جالب و جذاب
به اشتراک گذاری تصاویر و فایل ها با دوستان
دانلود نرم افزار وی چت برای جاوا wechat java

 



لینک دانلود با حجم2مگابایت




بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آقا ناصر naser74 بازدید : 232 تاريخ : جمعه 8 آذر 1392 ساعت: 12:38

D.O.T. Defender of Texel

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

D.O.T. Defender of Texel بیش از ۳ میلیون طرفدار دارد . در این بازی شما باید در ابتدا قهرمانان متعددی را جمع آوری نموده و سپس دشمنان خود را نابود کنید . تمام مهارت خود را به کار برده و دشمنان را از بین ببرید . توجه داشته باشید که شخصیت های متنوعی در این بازی وجود داشته که در طول مراحل با آن ها رو به رو خواهید شد . قدرت و شجاعت خود را به عنوان یک فرمانده و رهبر به دیگران نشان دهید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار جذاب و رنگارنگ می باشد .

ویژگی های اصلی:

وجود جلوه های صوتی بی نظیر

وجود شخصیت های جذاب

گرافیک بسیار خوب بازی



دانلود در ادامه مطلب...




D.O.T. Defender of Texel

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

D.O.T. Defender of Texel بیش از ۳ میلیون طرفدار دارد . در این بازی شما باید در ابتدا قهرمانان متعددی را جمع آوری نموده و سپس دشمنان خود را نابود کنید . تمام مهارت خود را به کار برده و دشمنان را از بین ببرید . توجه داشته باشید که شخصیت های متنوعی در این بازی وجود داشته که در طول مراحل با آن ها رو به رو خواهید شد . قدرت و شجاعت خود را به عنوان یک فرمانده و رهبر به دیگران نشان دهید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار جذاب و رنگارنگ می باشد .

ویژگی های اصلی:

وجود جلوه های صوتی بی نظیر

وجود شخصیت های جذاب

گرافیک بسیار خوب بازی

 

 

hajm حجم : ۱۲٫۳۸ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR

 qrcode(138)

D.O.T. Defender of Texel (RPG)6

D.O.T. Defender of Texel (RPG)258

D.O.T. Defender of Texel (RPG)14

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آقا ناصر naser74 بازدید : 224 تاريخ : جمعه 8 آذر 1392 ساعت: 12:20

دانلود آهنگ بي كلام جديد بابك يوسفي به نام I Pray

دانلود آهنگ بی کلام جدید بابک یوسفی به نام I Pray


دانلود آهنگ بی کلام جدید و فوق العاده زیبای بابک یوسفی به نام I Pray با بالا ترین کیفیت
تنظیم : فردین سعادت . میکس و مستر : رضا بیگی
کلارینت : بابک یوسفی



 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید …


دانلود آهنگ بي كلام جديد بابك يوسفي به نام I Pray

دانلود آهنگ بی کلام جدید بابک یوسفی به نام I Pray

دانلود آهنگ بی کلام جدید و فوق العاده زیبای بابک یوسفی به نام I Pray با بالا ترین کیفیت
تنظیم : فردین سعادت . میکس و مستر : رضا بیگی
کلارینت : بابک یوسفی

 برای دانلود آهنگ بی کلام به ادامه مطلب مراجعه کنید …

MP3 – 320

Babak Yousefi – I Pray

MP3 – 128

Babak Yousefi – I Pray

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آقا ناصر naser74 بازدید : 205 تاريخ : جمعه 8 آذر 1392 ساعت: 12:11

آناهید خزیر: ارزش کار بیهقی در این است که از حقیقت، فراحقیقتی شگفت‌آور آفریده است، اگرچه تا حدی که در توان‌اش بوده از حقیقت و بیان واقعیت دور نشده است، در این هنرنمایی همچون شاعری عمل کرده است که با تن‌پوش کلمات به دریافت خود از لحظه‌های گذرا جاودانگی می‌بخشد. بیهقی با به کار گرفتن تخیل در دنیای تاریخ‌نگاری و به کار گرفتن عناصر داستانی و نقل رخداد‌ها مرز خیالی بین تاریخ و ادبیات را به طور کامل در هم شکست.


تاریخ بیهقی گزارش دوگانگی درون انسان است
قدمعلی سرامی در ابتدای سخنانش گفت: «تاریخ بیهقی» پیش از هر چیز گنج‌نامه و رنج‌نامه‌ی بشریت است، با بیان واقعیاتی متعلق به قرن پنجم هجری. بیهقی به زیبایی توانسته است پلشتی ریشه کرده در روان ما انسان‌ها، همراه با پاکی روان ما را بیان کند. «تاریخ بیهقی» گزارش دوگانگی درون انسان است و  بازگو کننده‌ی ستمکاری و ستم‌پذیری ما آدم‌هاست. واقعیات تاریخی نیز ما را به همین نتیجه می‌رساند اما تا با قصه درنیامیزد، این توانش او به حد کمال نمی‌رسد. قصه‌ها، واقعیات مندرج در حوادث تاریخ را دچار استحاله می‌کنند و به حقیقت می‌رسانند. تاریخ مجموعه‌ای از وقایعی است که در محیط و جامعه‌ای، در روزگاری طولانی یا کوتاه، رخ می‌دهد و دانستنی‌هایی را منتقل می‌کند اما به اندازه‌ی قصه به کمک ما نمی‌آید. قصه‌های که از گذشتگان به جا مانده، تجارب بزرگ بشرند. ضرب‌المثل‌های ادبیات ما نیز برای این پدید آمده‌اند تا تکثر رویداد‌ها را از صورت امری که پیش آمده، به صورت امری که ممکن است پیش بیایید، تبدیل کند. قصه‌ها و داستان‌ها پرده از روی چشم ما برمی‌دارند.
در تاریخ بیهقی ستیزه بر سر قدرت شکل می‌گیرد
وقتی داستان «رستم و سهراب» را می‌خوانید اثرگذاری آن چنان است که یک‌باره متوجه می‌شوید که جهان، پدری فرزندخوار است. متوجه می‌شوید که جهان پهلوان صورت و نمونه‌ای از کل هستی است و سهراب نمونه‌ای دیگری است که به دست انسانی دیگر از بین می‌رود. در «تاریخ بیهقی» می‌بینیم که چگونه ستیزه بر سر قدرت شکل می‌گیرد. یاران پدر با یاران پسر درگیر می‌شوند و انبوهی از آدم‌ها به طرفداری این و آن به جان هم می‌افتند. در حماسه هم همین گونه است. سیاوش کشته می‌شود، در حالی که نیمی از تبار او تورانی است اما هنگامی که قدرت به میان می‌آید، خویشاوندی و خون از میان می‌رود. باز در حماسه می‌بینیم که چگونه گودرز خون پیران را می‌خورد. بدین گونه نمایشی از اقتدار خود را نشان می‌دهد. در «تاریخ بیهقی» هم به یکی از زیبا‌ترین داستان‌های ژرف گذشته برمی‌خوریم: «داستان بر دار کردن حسنک». مردی که مظلوم واقع شده است. مردمی را هم می‌بینیم که برای تماشای اعدام او آمده‌اند. انگاری آدم‌ها لذت می‌برند از اینکه می‌بینند همنوعشان را بر دار می‌کشند. «دار» یعنی «درخت». ما ایرانی‌ها باور داریم که تبار ما از درخت ریواس است اما از همین درخت استفاده می‌کنیم تا همنوع‌هایمان را بکشیم اما آدمی ذاتی مرگ ستیز دارد. کوشش ما در جستجوی گیاه جاودانگی اگر در عالم فیزیک به هیچ جا نرسیده، در جهان متافیزیک به آنجا رسیده که باور کنیم جان و روان ما پس از مرگ می‌ماند. آنقدر با مرگ ستیز داریم که وقتی هم می‌میریم، اعتقاد پیدا می‌کنیم که اصل ما نامیراست. همه‌ی این‌ها محصول مرگ ستیزی انسان است.


بقیه در ادامه مطلب...




آناهید خزیر: ارزش کار بیهقی در این است که از حقیقت، فراحقیقتی شگفت‌آور آفریده است، اگرچه تا حدی که در توان‌اش بوده از حقیقت و بیان واقعیت دور نشده است، در این هنرنمایی همچون شاعری عمل کرده است که با تن‌پوش کلمات به دریافت خود از لحظه‌های گذرا جاودانگی می‌بخشد. بیهقی با به کار گرفتن تخیل در دنیای تاریخ‌نگاری و به کار گرفتن عناصر داستانی و نقل رخداد‌ها مرز خیالی بین تاریخ و ادبیات را به طور کامل در هم شکست.


تاریخ بیهقی گزارش دوگانگی درون انسان است
قدمعلی سرامی در ابتدای سخنانش گفت: «تاریخ بیهقی» پیش از هر چیز گنج‌نامه و رنج‌نامه‌ی بشریت است، با بیان واقعیاتی متعلق به قرن پنجم هجری. بیهقی به زیبایی توانسته است پلشتی ریشه کرده در روان ما انسان‌ها، همراه با پاکی روان ما را بیان کند. «تاریخ بیهقی» گزارش دوگانگی درون انسان است و  بازگو کننده‌ی ستمکاری و ستم‌پذیری ما آدم‌هاست. واقعیات تاریخی نیز ما را به همین نتیجه می‌رساند اما تا با قصه درنیامیزد، این توانش او به حد کمال نمی‌رسد. قصه‌ها، واقعیات مندرج در حوادث تاریخ را دچار استحاله می‌کنند و به حقیقت می‌رسانند. تاریخ مجموعه‌ای از وقایعی است که در محیط و جامعه‌ای، در روزگاری طولانی یا کوتاه، رخ می‌دهد و دانستنی‌هایی را منتقل می‌کند اما به اندازه‌ی قصه به کمک ما نمی‌آید. قصه‌های که از گذشتگان به جا مانده، تجارب بزرگ بشرند. ضرب‌المثل‌های ادبیات ما نیز برای این پدید آمده‌اند تا تکثر رویداد‌ها را از صورت امری که پیش آمده، به صورت امری که ممکن است پیش بیایید، تبدیل کند. قصه‌ها و داستان‌ها پرده از روی چشم ما برمی‌دارند.
در تاریخ بیهقی ستیزه بر سر قدرت شکل می‌گیرد
وقتی داستان «رستم و سهراب» را می‌خوانید اثرگذاری آن چنان است که یک‌باره متوجه می‌شوید که جهان، پدری فرزندخوار است. متوجه می‌شوید که جهان پهلوان صورت و نمونه‌ای از کل هستی است و سهراب نمونه‌ای دیگری است که به دست انسانی دیگر از بین می‌رود. در «تاریخ بیهقی» می‌بینیم که چگونه ستیزه بر سر قدرت شکل می‌گیرد. یاران پدر با یاران پسر درگیر می‌شوند و انبوهی از آدم‌ها به طرفداری این و آن به جان هم می‌افتند. در حماسه هم همین گونه است. سیاوش کشته می‌شود، در حالی که نیمی از تبار او تورانی است اما هنگامی که قدرت به میان می‌آید، خویشاوندی و خون از میان می‌رود. باز در حماسه می‌بینیم که چگونه گودرز خون پیران را می‌خورد. بدین گونه نمایشی از اقتدار خود را نشان می‌دهد. در «تاریخ بیهقی» هم به یکی از زیبا‌ترین داستان‌های ژرف گذشته برمی‌خوریم: «داستان بر دار کردن حسنک». مردی که مظلوم واقع شده است. مردمی را هم می‌بینیم که برای تماشای اعدام او آمده‌اند. انگاری آدم‌ها لذت می‌برند از اینکه می‌بینند همنوعشان را بر دار می‌کشند. «دار» یعنی «درخت». ما ایرانی‌ها باور داریم که تبار ما از درخت ریواس است اما از همین درخت استفاده می‌کنیم تا همنوع‌هایمان را بکشیم اما آدمی ذاتی مرگ ستیز دارد. کوشش ما در جستجوی گیاه جاودانگی اگر در عالم فیزیک به هیچ جا نرسیده، در جهان متافیزیک به آنجا رسیده که باور کنیم جان و روان ما پس از مرگ می‌ماند. آنقدر با مرگ ستیز داریم که وقتی هم می‌میریم، اعتقاد پیدا می‌کنیم که اصل ما نامیراست. همه‌ی این‌ها محصول مرگ ستیزی انسان است.


گزارش بیهقی از بر دار کردن حسنک، جسورانه استبه هر حال، در آن داستان، حسنک در جواب بی‌شرمی‌های بوسهل زوزنی که او را متهم به قرمطی بودن می‌کرد، پاسخ می‌دهد: «اگر امروز اجل رسیده است، از خود باز نتوان داشت که بر دار کشند یا جز دار.» بدین گونه است که جایگاه حسنک را در می‌یابیم. آنگاه این مرد چنین ادامه می‌دهد: «این خواجه بوسهل که مرا این می‌گوید، مرا شعر گفته است و بر در سرای من ایستاده است اما حدیث قرمطی به از این باید که او را بازداشتند بدین تهمت، نه مرا و این معروف است. من چنین چیز‌ها ندانم». مورخ ما، بیهقی، ماجرای بر دار کشیدن او را با چنان دردی گزارش می‌کند که نمی‌توان او را متهم به طرفداری از حکومت وقت کرد. گزارش او از این ماجرا یکی از جسورانه‌ترین گزارش‌ها در تاریخ بشر است. به‌درستی که «تاریخ بیهقی» هم تاریخ است و هم داستان. تاریخ است، چون واقع شده و داستان است، چون به گونه‌ای گزارش شده که داستان را گزارش می‌کنند. انگار بیهقی از این ماجرا فیلم گرفته است.
بیهقی از کشته شدن حسنک آزرده است. وقتی داستان به این‌جا می‌رسد ما حقیقتی را در آن می‌یابیم: قدرت، شمشیری دو کاره است. هم می‌تواند خدمتگزار باشد و هم نابود کننده. بیهقی با همه‌ی بیعتی که با دستگاه غزنوی کرده بود و با اینکه زشت‌ترین رفتار شاهان غزنوی را توجیه می‌کند، در برابر چنین واقعه‌ای توان توجیه کردن از او گرفته می‌شود. بیهقی گزارش واقعیات می‌کند اما در گزارش واقعیات نمی‌ماند. به کمک داستان، به این اتفاقات «عامیت» می‌دهد. به ما می‌فهماند که حسنک یکی دو تا نیست. ما، قبل از حسنک، منصور حلاج را داریم که گزارش کشته شدن او در «تذکره الاولیاء» آمده است. بعد‌ها عین‌القضات و سهروردی و داراشکوه را داریم که همین گونه کشته شدند.

بیهقی قصه را به معنای تاریخ و سرگذشت می‌آورد
داستان، از هر نوع آن، مرتبه‌ی هنری دارد. بیهقی با بردن واقعه‌های تاریخی به داستان، گزارش‌های گوناگونی از واقعیت را در یک مدل شکل می‌دهد. او برای آنکه تاریخ را به هنر تبدیل کند، از قصه استفاده می‌کند. در تمام کتاب‌های آسمانی هم قصه وسیله‌ای برای تبلیغ است. شعر و قصه نظر به امر کلی دارد. همین است که از نظر ارسطو شعر و قصه بر‌تر از تاریخ است. بخشی از داستان فرهنگ ملت‌های جهان همین درگیری‌ها و جنگ‌هاست. ما آدم‌ها با آنکه به زبان حکمت می‌گوییم که صلح بهتر از جنگ است اما تاریخ را که نگاه می‌کنیم، جنگ‌های خانمانسوزی را می‌بینیم. به هر روی، بزرگ‌ترین کارکرد قصه در «تاریخ بیهقی» تبدیل کردن وقایع جزیی وابسته به زمان و مکان خاص، به کلیات بی‌زمان و بی‌مکان است.
بیش از بیست قصه مورد استفاده‌ی بیهقی قرار گرفته که همه هم ارزش تاریخی دارند. آوردن داستان، پیش و پس از نقل‌های تاریخی، استحاله‌ی احساس و ادراک و اندیشه است. این روندی است که بیهقی را وامی‌دارد به اینکه هر از گاهی داستانی را بیاورد و کار خودش را از جزییات به کلیات تبدیل کند. در نگاه بیهقی، میان قصه و تاریخ تفاوت ماهوی نیست. از تاریخ به قصه، و از قصه به تاریخ نقل مکان می‌کند. برای همین است که بیهقی قصه را به معنای تاریخ و سرگذشت می‌آورد.


بیهقی و آگاهی او از شاهنامه‌ی فردوسی
درباره‌ی بیهقی این نیز گفتنی است که او کتابش را در قرن پنجم هجری قمری نوشته است، دهه‌ها از دربار غزنویان مستمری می‌گرفت. بی‌گمان شاهنامه‌ی فردوسی را دیده است. اگر هم همه‌ی آن را نخوانده باشد، داستان‌هایی از آن را خوانده است. او اشاراتی به بعضی از قصه‌های شاهنامه دارد اما شگفت است که در سرتاسر این کتاب نامی از فردوسی نمی‌آورد و یکبار هم واژه‌ی شاهنامه را به‌کار نمی‌برد. چرا؟ برای اینکه بیهقی در دربار غزنوی می‌زیست و شاهنامه مورد پذیرش دربار محمود نبود. اگر از شاهنامه استفاده می‌کرد معنایش تمرد بود. او حتی از دقیقی هم نام می‌برد و قطعه‌ای از او را نقل می‌کند. این نیز نشانه‌ی دیگری است که اگر می‌خواست می‌توانست از شاهنامه یاد کند اما معلوم است که شاهنامه موافق دربار غزنوی نبوده است. کوشش شاعران دربار غزنوی این بود که بگویند فردوسی شاعر قابلی نبوده است.

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آقا ناصر naser74 بازدید : 212 تاريخ : پنجشنبه 28 آذر 1392 ساعت: 17:43


آی شهدا

شما با معبود خود چه گفتید که آسمانی شدید

شما در خلوتهای شبانه خود چه کردید که اینگونه پرواز را آموختید

دستم را بگیرید و مرا از این ظلمت کده رهایی بخشید


مناجات عاشقان با معبود

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آقا ناصر naser74 بازدید : 223 تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1392 ساعت: 19:31

مرد یعنی این



عکس های جالب ایرانی (30 عکس)

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آقا ناصر naser74 بازدید : 267 تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1392 ساعت: 18:41


من حرفی برای گفتن ندارم شما چی



http://up.sms30ti.ir/up/zarsms/pic/1/zaye_www_sms30ti_ir.gif


بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آقا ناصر naser74 بازدید : 208 تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1392 ساعت: 18:39

بانوی محجبه ای در یکی از سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای در فرانسه خرید می‌کرد؛ خریدش که تموم شد برای پرداخت رفت پشت صندوق. صندق‌دار یک خانم بی‌حجاب و اصالتاً عرب بود.

صندوق‌دار نگاهی از روی تمسخر بهش انداخت و همینطور که داشت بارکد اجناس را می‌گرفت اجناس او را با حالتی متکبرانه به گوشه میز می‌انداخت.

اما خانم باحجاب ما که روبنده بر چهره داشت خونسرد بود و چیزی نمی‌گفت و این باعث می‌شد صندوقدار بیشتر عصبانی بشه ! بالاخره صندوق‌دار طاقت نیاورد و گفت:

«ما اینجا توی فرانسه خودمون هزار تا مشکل و بحران داریم این نقابی که تو روی صورتت داری یکی از همین مشکلاته که عاملش تو و امثال تو هستید! ما اینجا اومدیم برای زندگی و کار نه برای به نمایش گذاشتن دین و تاریخ! اگه می‌خوای دینت رو نمایش بدی یا روبنده به صورت بزنی برو به کشور خودت و هر جور می‌خوای زندگی کن!»


خانم محجبه اجناسی رو که خریده بود توی نایلون گذاشت ، نگاهی به صندوقدار کرد…

روبنده را از چهره برداشت و در پاسخ خانم صندوق‌دار که از دیدن چهرهٔ اروپایی و چشمان رنگین او جا خورده بود گفت:

«من جد اندر جد فرانسوی هستم…این دین من است . اینجا وطنم… شما دینتون را فروختید و ما خریدیم.

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آقا ناصر naser74 بازدید : 229 تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1392 ساعت: 18:30

.

نــمـــــاز : بهترین فیلتر شکن دنیا که خود خدا هم زیر این فیلتر شکن را امضا و مهر

کرده خصوصیت مهم این فیلتر شکن این است که مانع میشود انسان با گناه کردن

فیلترهایی بین خود و خدا ایجاد کند … اگر باور ندارید این آیه را بخوانید


” ان الصلاه تنهی عن فحشا و المنکر عنکبوت/۴۴ “


بدرستیکه نماز انسان را از فساد و فحشاء دور میکند


******


 

قــــــرآن ،  همانند ندارد همه کسانی که متخصص هستند و به جایی رسیده اند از

این فیلتر شکن بی بدیل استفاده می کنند راه قطعی آرامش پیدا کردن با این فیلتر

 شکن است برای استفاده از این فیلتر شکن آن را بخوانید و بفهمید و به آن عمل

 کنید.
أَلَا بِذِکْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ
آگاه باشید، تنها با یاد خدا دلها آرامش می‌یابد
******
 

محبت اهل بیت : متاسفانه این نوع فیلتر شکن ها همه جای دنیا پخش نشده اند و

به گفته ی صاحبانشان (ائمه ع) استفاده از آن ها برای کسانی مفید است که واقعا

به اهلبیت اعتقاد داشته و پیرو آنها باشندخوشبختانه این ورژن و مورد قبلی در ایران

گسترش فراوانی دارد


امام صادق علیه السّلام، فرمودند:


کسى که خداوند خیر را براى او اراده کرده باشد در قلبش محبّت امام حسین


علیه السلام را قرار داده و در دلش محبت زیارت آن جناب را می ‏اندازد


و کسى که خداوند سوء و بدى را برایش بخواهد در قلبش بغض امام حسین علیه

السلام قرار داده و در دلش بغض زیارت آن حضرت را می ‏اندازد.


(وسائل الشیعة  ج‏14 ص496)


******
 
ذکر: از این فیلتر شکن در همه جا میشود استفاده کرد و تاثیر زیادی در از بین رفتن

فیلترهایی دارد که در طول روز با گناه کردن ایجاد میشود
 امیرالمومنین (ع) : نگاه حرام تیری از   تیرهای شیطان است که بر قلب انسان می

 نشیند
ذکر استغفار و ذکر پرفضیلت صلوات ازجمله این فیلترشکن هاست
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
     اخطار اخطار اخطار !!!

در مورد این نوع از فیلتر شکن ها باید بگوییم نسخه های تقلبی زیادی وجود دارد


مواظب باشید.


متاسفانه افراد سودجو تحت عنوان عرفان های نوظهور از این مورد سوءاستفاده

میکنند


دلیل فیلتر شدن !!! : وقتی انسان گناه میکند به دلیل غفلت از پروردگار به ازاء هر


گناه یک قدم از خدا دور میشود


این گناهان بر چشمان ؛ گوش ها و قلب ما  پرده انداخته و ما را فیلتر میکنند و اما 


اگر کسی دچار این گناهان شد اگر به یکی از این فیلتر شکن ها مجهز شود


  انشا الله … به راه مستقیم هدایت می شود.وعاقبت بخیر خواهد شد


یادمان باشد که بعد از این زنگ تفریح حساب داریم


ان الله سریع الحساب


بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آقا ناصر naser74 بازدید : 328 تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1392 ساعت: 18:28




برای مشاهده پست به ادامه مطلب بروید...







اختراع الکترودی برای باتری ها، که خود به خود ترمیم می شوند یکی از فناوری های جدید این روزهای دنیای علم است که می تواند تحول بزرگی در دنیای وسایلی که از باتری ها استفاده می کنند به وجود آورد.
محققان دانشگاه استنفورد با استفاده از میکرو ذرات سیلیکون الکترود های خود ترمیم شونده ای را تولید کرده اند که به طور گسترده در صنعت نیمه رساناها و پیل های خورشیدی استفاده می شوند. راز پشت این ابتکار در یک پلیمر کشسان نهفته است که این الکترود را می پوشاند، آن را متصل به هم نگه می دارد و به طور خود به خود ترک های ریزی که در طول عملکرد باتری ایجاد می شوند، ترمیم می کند.
"یی کویی" استادیار دانشگاه استفورد و یکی از مجریان این پروژه گفت : این الکترودها حدود 100 چرخه شارژ شدگی- تخلیه شارژ را تحمل می کنند بدون آنکه ظرفیت ذخیره سازی انرژی چشمگیری را از دست بدهند.  این درحالی است که هنوز تا هدف 500 چرخه برای تلفن همراه و سه هزار چرخه برای خودروی برقی راه مانده است. اما این امید وجود دارد و داده های ما حاکی است که این امر شدنی و عملی است.

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آقا ناصر naser74 بازدید : 203 تاريخ : جمعه 8 آذر 1392 ساعت: 12:55

نرم افزار چت پر طرفدار روز wechat java که برای نسل قدیمی سیستم عامل جاوا امروز در این پست قرار دادیم شما با نصب این نرم افزار جاوا می توانید با دوستان خود به رایگان صحبت کنید و می توانید از امکانات پیغام صوتی و تصویری آن تنها با اتصال به اینترنت بهره ببرید wechat java با داشتن چت روم های مختلف و پیدا کردن دوستای وی چت خود از طریق سرچ ای دی و نیز از کانتکت گوشی خود آنها را به یک مکالمه دعوت کنید.

برخی از ویژگی های مسنجر WeChat جاوا:
امکان چت با دوستان به صورت صوتی
برقراری چت های تصویری
امکان چت به صورت گروهی
دارا بودن شکلک های جالب و جذاب
به اشتراک گذاری تصاویر و فایل ها با دوستان
دانلود نرم افزار وی چت برای جاوا wechat java




دانلود در ادامه مطلب...


نرم افزار چت پر طرفدار روز wechat java که برای نسل قدیمی سیستم عامل جاوا امروز در این پست قرار دادیم شما با نصب این نرم افزار جاوا می توانید با دوستان خود به رایگان صحبت کنید و می توانید از امکانات پیغام صوتی و تصویری آن تنها با اتصال به اینترنت بهره ببرید wechat java با داشتن چت روم های مختلف و پیدا کردن دوستای وی چت خود از طریق سرچ ای دی و نیز از کانتکت گوشی خود آنها را به یک مکالمه دعوت کنید.

برخی از ویژگی های مسنجر WeChat جاوا:
امکان چت با دوستان به صورت صوتی
برقراری چت های تصویری
امکان چت به صورت گروهی
دارا بودن شکلک های جالب و جذاب
به اشتراک گذاری تصاویر و فایل ها با دوستان
دانلود نرم افزار وی چت برای جاوا wechat java

 



لینک دانلود با حجم2مگابایت




بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آقا ناصر naser74 بازدید : 213 تاريخ : جمعه 8 آذر 1392 ساعت: 12:38

D.O.T. Defender of Texel

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

D.O.T. Defender of Texel بیش از ۳ میلیون طرفدار دارد . در این بازی شما باید در ابتدا قهرمانان متعددی را جمع آوری نموده و سپس دشمنان خود را نابود کنید . تمام مهارت خود را به کار برده و دشمنان را از بین ببرید . توجه داشته باشید که شخصیت های متنوعی در این بازی وجود داشته که در طول مراحل با آن ها رو به رو خواهید شد . قدرت و شجاعت خود را به عنوان یک فرمانده و رهبر به دیگران نشان دهید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار جذاب و رنگارنگ می باشد .

ویژگی های اصلی:

وجود جلوه های صوتی بی نظیر

وجود شخصیت های جذاب

گرافیک بسیار خوب بازی



دانلود در ادامه مطلب...




D.O.T. Defender of Texel

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

D.O.T. Defender of Texel بیش از ۳ میلیون طرفدار دارد . در این بازی شما باید در ابتدا قهرمانان متعددی را جمع آوری نموده و سپس دشمنان خود را نابود کنید . تمام مهارت خود را به کار برده و دشمنان را از بین ببرید . توجه داشته باشید که شخصیت های متنوعی در این بازی وجود داشته که در طول مراحل با آن ها رو به رو خواهید شد . قدرت و شجاعت خود را به عنوان یک فرمانده و رهبر به دیگران نشان دهید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار جذاب و رنگارنگ می باشد .

ویژگی های اصلی:

وجود جلوه های صوتی بی نظیر

وجود شخصیت های جذاب

گرافیک بسیار خوب بازی

 

 

hajm حجم : ۱۲٫۳۸ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR

 qrcode(138)

D.O.T. Defender of Texel (RPG)6

D.O.T. Defender of Texel (RPG)258

D.O.T. Defender of Texel (RPG)14

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آقا ناصر naser74 بازدید : 197 تاريخ : جمعه 8 آذر 1392 ساعت: 12:20

دانلود آهنگ بي كلام جديد بابك يوسفي به نام I Pray

دانلود آهنگ بی کلام جدید بابک یوسفی به نام I Pray


دانلود آهنگ بی کلام جدید و فوق العاده زیبای بابک یوسفی به نام I Pray با بالا ترین کیفیت
تنظیم : فردین سعادت . میکس و مستر : رضا بیگی
کلارینت : بابک یوسفی



 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید …


دانلود آهنگ بي كلام جديد بابك يوسفي به نام I Pray

دانلود آهنگ بی کلام جدید بابک یوسفی به نام I Pray

دانلود آهنگ بی کلام جدید و فوق العاده زیبای بابک یوسفی به نام I Pray با بالا ترین کیفیت
تنظیم : فردین سعادت . میکس و مستر : رضا بیگی
کلارینت : بابک یوسفی

 برای دانلود آهنگ بی کلام به ادامه مطلب مراجعه کنید …

MP3 – 320

Babak Yousefi – I Pray

MP3 – 128

Babak Yousefi – I Pray

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آقا ناصر naser74 بازدید : 176 تاريخ : جمعه 8 آذر 1392 ساعت: 12:11